close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך תשדרגו את חדר השינה שלכם

מערכת שורשכו אלול, תשפ15/09/2020

חדר השינה הוא המקום הפרטי שלכם, בו אתם מחפשים את השקט והמנוחה. זהו מקום המפלט לאחר יום עבודה ארוך, ולכן הוא צריך להיות נוח ופרקטי אך גם מעוצב ואיכותי. המאמר באדיבות רהיטי הסיטי ויפרט כיצד תשדרגו את חדר השינה שלכם

תגיות:
שדרוג חדרי שינה
חדר השינה צריך להיות מותאם לסגנון האהוב עליכם ולפי טעמכם. ישנם מספר סגנונות מביניהם תוכלו לבחור את מה שאתם הכי מתחברים אליו. הנה כמה דוגמאות:
• סגנון מודרני – בסגנן זה הריהוט מינימליסטי, עם קו נקי ופשוט, צבעים בהירים כמו: שמנת, לבן, בז' וריהוט מחומרי גלם כמו: זכוכית, מתכת ועץ המעניקים לחדר מראה אלגנטי ויוקרתי וחלל גדול.
• סגנון קלאסי – מתאים לחדרים גדולים. הריהוט דומה לסגנון הריהוט האירופאי עם צורות קלאסיות וצבעים כמו מוקה או שמנת.
בתוספת שנדליירים מפוארים ופאנלים מיוחדים המעניקים אווירה מלכותית, חמה ונעימה.
• סגנון אקלקטי – שילוב בין מספר סגנונות וחומרים כמו במלונות בוטיק. המיטה היא הבסיס והחדר מעוצב סביבה בחפצים שיקים ורומנטיים וריהוט בסגנון רטרו. החדר יוציא את האישיות והאופי שלכם לצד נעימות וחמימות.
• סגנון הסוויטה – שילוב של טקסטורות ניגודיות בין חספוס ועדינות, צבעים חמים וקרים כמו: בורדו, חום, שחור ואפור אל מול שמנת, בז' ולבן. התפאורה תיצור בחדר אווירה חושנית, דרמטית ומפנקת.

מיטות זוגיות איכותיותי
המיטה הזוגית צריכה להיות עשויה מחומרי גלם איכותיים ומזרן נוח ואורתופדי. חשוב שלמיטה יהיה בסיס חזק מעץ מלא מעצים כמו: אורן, אלון, אגוז, בוק וכד'. אך בהחלט ניתן לשלב גמורים ממתכת במסגרת וברגלי המיטה. ברהיטי הסיטי תיהנו ממגוון מיטות זוגיות נוחות ואיכות מושלמת בכל לילה. ישנן מיטות רבות שניתן להתאים לסגנון חדר השינה. למשל: מיטת אפריון מתאימה לסגנון רומנטי או קלאסי. היום ישנן מיטות שהפכו לפופולריות כמו מיטה שיש לה רק קרש שעליו המזרן הזוגי. זוהי מיטה פשוטה שקל להזיז ומתאימה לסגנון מודרני. בנוסף ניתן למצוא מיטות זוגיות מתכווננות עם שלט, מיטות עם ארגז מצעים פרקטי וכד'.

מיטות עור או מיטות בד
מיטות מעוצבות עם ריפודי עור או בד על מסגרת המיטה משנים לחלוטין את נראות חדר השינה. מיטת עור מגיעה לא רק בצורה הסטנדרטית. היא יכולה להיות עגולה, עם שיפועים שונים, מתכווננת וכד'. העור הוא חומר איכותי המוסיף המון שיק ויוקרה לחדר בעיקר כשבוחרים בצבע שחור או לבן. לעומת זאת, מיטת בד ניתן לבחור בצבעים וטקסטורות שונות המשפיעות על סגנון החדר. צבעים מטאליים בשילוב צורות גיאומטריות מתאימים לסגנון צעיר. בדים פרחוניים שהטקסטורה שלהם חזקה יתאימו לסגנון כפרי. ישנם גם בדים דמויי עור המתאימים לסגנון מודרני ויוקרתי.

מיטות במבצע
המיטות מגיעות במחירים אטרקטיביים ובמבצעים בעיקר לקראת החגים. פעמים רבות הקנייה באינטרנט משתלמת יותר מרכישה בחנות. ניתן לרכוש חדר שינה קומפלט הכולל מיטה זוגית ושידות עם מראה, אך גם ניתן לרכוש הכל בנפרד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה